Daisypath Anniversary tickers

5 September 2017

Penderitaan Bila Terkena Sentuhan Cik Melissa Mix

Assalamualaikum.
.
Hai. Selamat kembali bekerja selepas 5 hari bercuti daripada Hari Merdeka, sambung pulak cuti Sukan Sea semalam kan. kan. So hari ni kembali kepada kerja hakiki. bekerja mencari rezeki. 
.
Sebelum tu, nak bagitau penderitaan yang terpaksa saya alami selepas menggunakan Melissa Mix Instant Shawl ni. Memula dulu saya joint untuk jadi menjadi dealer je. Tapi dah jadi dealer, tak kan nak promosi je tanpa apply sendiri material Melissa Mix tu kat diri sendiri kan. Sama macam membongak je la namanya. haha.. 
.
So, saya cuba dulu sarungkan Melissa Mix Instant dengan warna orchid plum ni. Tengok, sila tengok..

 

Ya ampun. cantiknya diriku ini..bila pakai Melissa Mix Instant Shawl. Aw....perasan kan. ;p
.
Dari segi material kain, memang super. Lembut, beralun, terletak cantik dan tidak jarang. Dari segi awning pulak, sesuai untuk yang berkacamata ataupun tidak. Tengok saya pakai spek mata pun masih cantik je tersarung. Serius jatuh hati. 
.
Menderita tau dak???? menderita sebab terpaksa restok warna-warna lain sebab best best best. Nak nanges rasa tengah-tengah bulan nak beli tudung banyak-banyak tau.
.
Kalau nak tengok pilihan warna lain boleh click ni --> Pilihan Warna Melissa Mix Instant <--
.
Ada kisah lain jugak antara saya dengan Cik Melissa Mix ni. Masa balik kampung baru ni, saya sarung la Melissa Mix ni. Bila dah sampai kampung, saya gantung la dekat penyangkut belakang pintu. Bukan hanger tau. Tempat yang sangkut seluar jeans tu.
.
Tetiba esoknya tu ada kawan datang rumah nak self collect item penjagaan bibir yang saya jual secara homemade.
.
Saya pulak dah lama tak menggunakan bertudung sarung kebelakangan ni, so memang takde bawak balik tudung terus sarung. Lebih kepada ber'shawl' je setiap hari. Tengok dalam beg, semua shawl nak kene iron pulak sebab dah berlipat. Jadi dengan selamba malas, saya ambik je la Melissa Mix yang dah pakai seharian masa balik kampung tu masa kawan sampai rumah.
.
Eh. Sarung je kat kepala, pusing second loop dia tu masuk kat kepala, dah siap terletak cantik macam tu je. Tanpa pin. tanpa iron semula. ok saya kagum sebab bila 'lepak' dengan member selesa dan yakin tanpa perlu risau adakah wajah hodoh main sarung shawl je. hiks.. 'Lepak' dalam rumah je pong... sebab ada 1 rasa yakin je bila pakai Melissa Mix ni.
.
Nak tau harga?? click link ni --> Harga Melissa Mix Instant Shawl <--
.
InsyaAllah memang mampu dimiliki dan berbaloi sangat-sangat dengan harganya.
.
Ya, memang agak labuh Melissa Mix ni, tapi kita boleh adjust tahap labuh nya tu. Melissa Mix ni direka khas untuk semua lapisan masyarakat golongan wanita.
.
Ada antara kita suka bertudung labuh, ada yang suka berniqab, ada yang suka labuh sedang-sedang sahaja. Jadi dengan Melissa Mix ni semua boleh IN.
.
Sebolehnya, saya nak Melissa Mix ni memenuhi syariat yang ditetapkan mengikut Islam. =)
.
Sambil pakai, sambil tu kumpul pahala kan?
.
Nak cuba tak?nak nak nak?
.
Click sini www.wasap.my/60129628636
Click sini www.wasap.my/60129628636
Click sini www.wasap.my/60129628636
.
Rugi kalau tak cuba.
.
bye~ 

1 comment:

  1. Belakang tu macam durian je... nampak sedap durian tu... nampak kemas tudung tu...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page