Daisypath Anniversary tickers

28 August 2017

Instant Shawls By Hayat Hijab Pasti Siap Cepat!

Assalamualaikum..
.
Ada yang mencari instant shawl tak? Saya recommended sangat dekat mereka yang cari instant shawl cuba Melissa Mis 4.0 by HayatHijab.
.
Material kain sangat superbbbb. Saya pun dah ada 3 helai koleksi daripada Melissa Mix ni.
.
Nampak agak labuh tapi boleh laras ikut paras mana yang kita nak. Selesa memang selesa sebab kalau saya yang pakai kacamata ni pun rasa tak de masalah untuk sarungkan Melissa Mix ni.
.
Warna kali ni founder keluarkan warna pastel yang rasa macam nak makan je.


 

 

 

 

 

 

 

 
Latest koleksi saya ialah warna orchid plum. Tak sabar nak tepek gambar kat sini okey... hiks.
.
Harga? Sangat mampu milik dan boleh hadiahkan kepada mak, kakak, adik, sepupu, semua la yang suka pakai shawls.
.
Hanya RM59.00 dan untuk postage tambahan RM8 menggunakan poslaju. Senang.
.
Sebenarnya, ada duit cash atau duit dalam akaun pun sama je bahayanya sekarang kan. Sebab sekarang ni semuanya dihujung jari je.
.
Oh ya. saya merupakan dealer sah untuk Tudung dari Hayat Hijab ni. 
.
Kalau nak cuba jangan segan silu whatsapp kat sini  `~012-9628636 ~
.
Okey. Jangan tak cuba. Sebab kalau dah cuba, komfem repeat warna lain lagi.
.
Thanks sudi baca. bye~

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page