Daisypath Anniversary tickers

2 February 2017

DILEMA BISKUT GERY YANG VIRAL


Hai! Lunch dah?? Hari ni kami dok lunch KFC.. 

Pernah makan biskut gery yang viral tu???

Hurm sedap kan untuk pencinta cheese ni. Saya dah repeat makan berapa puluh kali tah. Tapi total ada la dalam 9 kotak. Sekotak ada 20 pek.

 
Banyak kan? Tapi bukan saya makan semua.

Kebanyakan habis dijual.

Giteww..


Asalnya malas la nak jual makanan. Atas permintaan, saya beli sekotak. Ambik stok direct Sarawak.

Lepas habis sekotak, ramai pulak tanya ada lagi ke??

Saya repeat stok lagi sampai 4 kotak.
 
2 kali pulak restok 4 kotak.

Rasanya macam malas nak ambik lagi tapi ada permintaan.

Penat angkut tau..😭😭 

Kalau ada yang nak try biskut gery ni, saya memang tak buat pos sebungkus dua. Sebab kos lagi mahal. 

Kalau nak, saya open order sekotak X 20pek isi kat dalam tu.. dengan harga RM105 include pos.

Minat??

Kalau minat, boleh la email mayzura@ymail.com atau 📲whatsapp saya 012-9628636

Tq sudi baca! Muahciked.

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page