Daisypath Anniversary tickers

13 October 2014

Shopping nursing wear di Zalora memang superb!

Assalamualaikum..

Ekcelli dah lama nak buat entry ni. Tapi sampai dah 2,3x repeat shopping kat Zalora, 1 entry pun tak terbit lagi. Hehe.. 

Sebelum ni memang tak pernah shopping kat Zalora sampai dorang offer buat entry pasal Zalora dengan gift voucher RM150. Masa tu baru cuci mata kat Zalora.

So, kali ni untuk order terbaru kat Zalora, aku order nursing wear brand Wafiyyah warna hitam menawan.
Semenang takde gambar zoom in masa aku pakai baju ni. Sebab tak terfikir nak jadikan baju tu sebagai watak utama entry aku. Haha.

Ni size S. Before this aku beli size M. Tapi terlalu besar & lebar. Kalau ikutkan, Zalora memang ada bagi envelope pos laju untuk return balik barang yang tak kena size dengan kita. Tapi, aku ni spesis malas nak kepoh sangat sebab baju tu bukan tak muat, cuma besar sikit. So, aku tak return balik baju tu kat Zalora pun.

Btw bila pakai size yang S ni, feeling better.. 

Harga pun standart jugak kalau beli kat online shop kat Fesbuk tu. RM59 tapi ada voucher kod diskaun 10%. Jimat di situ.. 

Material pun cotton yang sedap di badan..

So, korang masih mencari tempat shopping? Zalora juga trusted seller untuk anda anda dan anda..

Wah, bila buat entry ni rasa maxam duta Zalora pulak! Haha! Tapi ini bukan entry berbayar pun! Heee

2 comments:

  1. zalora pantas! x dapat di sangkal lg =)

    #KlikKlikIklansini #biarIklanTakMandul

    ReplyDelete
  2. pernah jugak 2,3kali shopping dengan zalora..sehari je barang dah sampai..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page