Daisypath Anniversary tickers

14 April 2014

Pasar ikan pasir penambang

Assalamualaikum..

Ini entry kesinambungan dari part pergi makan mee udang kat Bagan ari tu.. Walaupun takde yang request nak bace entry sambungan,tetap aku terus sambung cerita ari tu. Haha!


Lepas je setel kerja dan makan, aku pun gerak ke Pasar Ikan Pasir Penambang.. Nak beli ikan fressshhhh...



Eh,takde gambor. Dah terdelete hurm..


Masa kat pasar ni aku beli ikan tenggiri, tongkol,cencaru,bawal hitam.. Beli sikit-sikit je. Sebab tak nak simpan lame-lame.. Nanti datang pasar ni lagi bile kuar site..


budak opis aku yang bagitau. Kat sini ikan murah dan baru naik.. Pes time datang aku tak bawak peti ikan.. 2nd time datang aku bawak peti ikan yang kecik tu.


Cukup la untuk 2 orang makan kan...

3 comments:

  1. banyak le tu belinya..kalau akak pi beli ikan beli satu jenis je.esok beli lain..heheheh

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum may...bestnya...:)

    ReplyDelete
  3. murah ke? cam best je..cam best je..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page