Daisypath Anniversary tickers

3 December 2013

Pegi koje naik ketapi pulak

Assalamualaikum...

Hari ni SPNB ada buat pameran kat PWTC.. Stret sampai sabtu...

So,semua staff cawangan kene involve. Budak yang selalu gi keje dengan aku tu terlibat untuk ari ni.. So,aku patah kaki nak gi keje...

Alternatif lain tanpe perlu susahkan orang lain adalah dengan naik ketapi KTM kat stesen Putra..

First time ni aku naik KTM.. Huhu... Selalu naik LRT, KOMUTER je.. Dalam KL je ken...huhu..

Hari ni aku reload touch n go yang dah lama terperap dalam beg.

Mujur tak buang u olsss.. Aku plan nak buang je sebab dah macam-macam kad dalam beg..

Pukul 8am aku naik KTM. RM2.30 je.. Turun kat stesen Kuang... Pukul 820am dah sampai Kuang!!

Ku sangkakan taxi berbaris tunggu orang macam kat KL! Rupenye tidak.huhu.. Secara kebetulan je ada taxi masuk hantar passanger.. Nasib aku baik.. Terus masuk teksi mintak hantar gi Tasik Biru..

Sampai opis pukul 845am sudaaaa..

*macam best je naik KTM!! Laju dan lengang. Sebab aku gi keje melawan arus kesesakan kota!

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. Selalu bawak ank naik komuter.... Dorg suka kita malas sebenanya...

    ReplyDelete
  2. bagusnya kalau dapat laluan tak sesak may.. jimat pun jimat naik train..tak payah stress ngan jem kan..

    ReplyDelete
  3. oo melawan sy..kira ok lah tu..
    sy dulu naik ktm dari dato hatun ke bandaraya punya sesak gila..huhu

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page