Daisypath Anniversary tickers

27 November 2013

New opis!new opismet!new new new!!

Assalamualaikum...

Gud morning. Seawal pagi nak update blog. Sebelum kerja baru mula masuk.. Kite relax-relax dulu.. Santai-santai.. Goyang-goyang kaki.. Lalala...

Eh,aku bukan benti keje tukar keje ok. Masih di SPNB ku sayang... Cuma aku mintak transfer!!! Yeay!!!! Duduk hulu!!! Jadi orang kampung.. Hirup udara segar... Sekarang aku dah pindag cawangan yang masih under renovation. Lokasi di Kuang, Sg.Buloh...

Hari ni hari pertama aku merempit sejauh 45minit dengan incik somi.. Tegang muke aku.. Hari-hari gini runcing nanti muka aku.. Haha..

Opis belum siap sepenuhnya lagi..

Tengah tunggu new scope of work!! Takuttttt...huhu..

Rumah pulak? Aku dah beli rumah kat sini. Tapi cadangnya nak tunggu buat renovation dulu baru nak pindah masuk.. Tengah tunggu kunci...

Yipppiii.. Dapat masuk umah sendiri nanti... Bestnye.. Tak sabar tak sabar!!

Tapi, currently terpaksa lah berulang dari Ampang.. Huwaaa.. Menanges!!!

Qaira..... Mama Miss u!!!

posted from Bloggeroid

3 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page