Daisypath Anniversary tickers

10 November 2013

Cuti-cuti di Icity,Shah Alam

Assalamualaikum...

Ni adalah cerite minggu lepas..yang tertangguh-tangguh nak di publish...

Last week my sista datang dari Kuantan nsk jejalan kat Icity sempena Pahang dapat cuti free!Ahad dia sampai KL..tido dan rehat kat umah aku..Isnin aku gi kije.Dia gerak ke Shah Alam dari umah aku...

My sista pi main snow world,waterpark icity dulu dengan anak-anak..plannye aku nak lepak sama dengan dia malam tu.tapi tak dan.so,aku dan family aku gerak ke Shah Alam ari selasa..malam ke dua tu,akak aku dah check in hotel..

So,aku sampai hotel dengan perut lapar.kami memerut sejenak kat kedai makan.lepas kenyang,pi masuk Icity.tempat 1st g umah hantu.

Aku malas masuk umah hantu..nak kate penakut tak jugak. Haha... Tapi, anak buah aku yang bongsu tu menangis-nangis kene kejar hantu sampai hantu tu menyorok..haha..nak gelak guling-guling dengar cite dari my sista.tapi,muke anak buah aku ni nampak macam takde ape berlaku je.very innocent..

Lepas tu pi tengok 5D room.masuk rm10.limited 6 orang per entry..mujur kami 7 orang. Akak aku volunteer jaga Qaira sebab dia takmo masuk.. Memang real masuk bilik ni. Rasa macam naik rollet coaster..fuh...feeling memang lebih..

Lepas tu masuk muzium trick 3D art rm10/person.. Kat tempat ni memang lama sebab memasing hantu bergambo!









Banyak lagi gambarnye!!hihihi..

Dalam pukul 5pm kitorang pi minum kat kedai upin ipin..saje lepak sini.upin ipin kan kegemaran Qaira!


Lepas tu balik.rehat!!

Korang buat pe cuti wiken?

posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. sye pergi icty tak sempat nak masuk rumah hantu. hehe

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page