Daisypath Anniversary tickers

16 February 2013

Alahai la Datiiinnnnnnn.... T_____T

 
Kalau buat entry macam ni boleh kira mengumpat tak?hehehe..tapi aku takde niat nak ngumpat..nak cite je...pasal seorang puan datin ni...heheheee....nama dirahsiakan..tapi rasanye Datin yang aku jumpa ni bukan la Datin yang besar sangat. Sebab Datin wife kepada chairman opis aku merangkap Ahli Parlimen Tangga Batu  sempoi je...sempoi n simpel orangnye..
 
Datin yang ini datang opis aku...punye le kecoh jumpa bos-bos kat opis aku...datang kat meja aku bercerita pernah makan semeja dengan Dato' itu..Dato' ini..layankan sahaja...dengarkan sahaja...Lepas tu, boleh pulak dia bercerita ramai Sultan order cupcake dia...
 
Dia cakap dengan aku nak jumpa bos aku...aku pun cakap bos busy..tapi die nak jumpa jugak...die masuk bilik bos aku...prong prang prong prang bagai..lepas die balik..bos tanye P.A die...
 
"kenapa awak tak buat call tadi..buat-buat ada meeting ke..hadoi...penat saya layan..."
 
P.A pulak cakap.. "laa....bos tak nak kawtim awal tadi.."
 
Lepas tu...Datin tu balik hometown die di Utara..negeri dirahsiakan..hehehe...petang tu dia call bos aku..kecoh pasal jaket die tertinggal kat opis kitorang...bos pun kerah la P.A die carik...P.A die pulak tanye kitorang...kitorang tanya pulak jaket tu rope macamne...
 
Die pun hantar mesej... "warna jaket sekian-sekian....harga seribu tu tau..."
 
Oh..okei...heboh la carik jaket die tu...jaket rm1000 u ols....ngeeee....tak cukup 1 mesej..5,6 mesej dia hantar bagitau harga jaket tu Rm1000..bos tunjuk la kat aku mesej tu..
 
adoi mak Datin ni..kalau dah nama Datin tu, ape ade hal la jaket RM1000 tu..boleh beli yang lain lagi...
 
Bile dah jumpa jaket tu...bos mesej la tanye die... "jaket brand M&G ke??"
 
Dengan penuh semangat... "yes yes...tu jaket aiii..harga RM1000 tau.."
 
okei....88x kali bagitau jaket tu harga RM1000...bos aku pulak... "erm..M&G je ponggg....~"
 
Semalam beliau datang lagi opis..kali ni bawak caramel puding, tudung untuk beberapa staff yang akrab dengan die..sambil tu die bukak henpon..tunjuk video dia tengah soping tudung-tudung tuh..
 
Aku pun terkujat...  "aik..kene tunjuk video jugak ke?? poyos giler.."
 
Budak-budak department aku takut nak makan caramel puding yang die bawak...ngeeee....~

6 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page