Daisypath Anniversary tickers

16 January 2013

Murah ke beli product johnson baby direct kilang

Assalamualaikum...

Pasal entry pagi tadi,ramai pulak tanye murah sangat ke beli barang johnson&johnson dari kilang?

Tak sure la murah sangat tak??sebab aku bukan la pengguna tegar produk johnson&johnson baby ni.nak bersalin ni je baru terhegeh-hegeh nak beli barang johnson&johnson ni.

Harga aku dapat pulak rm20 untuk trial pack & milk bath 800ml tuh.murah ke?tadi aku google jugak pasal harge milk bath tu kat luar..ada yang kate untuk 600ml rm16.90 time offer..ada yang kate rm18.90..

Macamne nak order direct kilang???boleh ke oder sikit je??

oh..sebenarnye incik suamiku ade kazen yang keje dekat sana.kazen die plk sekampung dengan aku.kawan club kereta die pun ada keje kat sane..so,aku just bagitau je kat kazen die nak set travel dulu.and yang besar tu op koz la untuk aku.hehe..nanti kalau kulit baby sesuai dengan product ni,boleh share dengan mama & oder lebih sikit..

Ada yang nak tumpang sekaki ke beli barang ni direct kilang?

Nanti kalau aku nak buat order, aku war-warkan kat sini ye??tapi kene tunggu aku nak beli barang la.hehe..

:)

posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. ooo... patutla...

    thanks info...

    ReplyDelete
  2. slh sorg yg tnya cmtu, sy r tu hikhik...

    ReplyDelete
  3. thanks cik may vote utk anak sy

    ReplyDelete
  4. biasanya kalo dr kilang mmg murah. mcm biras aku yg keje kilang nestle tu, hrga nescafe gold bleh beza dkt rm8-9 rggit gak la dr hrga kedai

    ReplyDelete
  5. owh....ingat may direct order dgn kilang..ada cousin oklah..senang

    ReplyDelete
  6. nak tumpang beli jugak :) johnson baby milk lotion

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page