Daisypath Anniversary tickers

31 January 2013

Esok cuti hari wilayah!

Ehsan Google

Esok ialah 1hb februari..cuti untuk wilyah persekutuan...memandangkan opis aku kat KL, so esok memang cuti la...

Baru berangan cuti 3 hari..syook wooo..bermalasan di umah!

Tibe-tibe si suami tanye.. "esok ayang cuti la kan?"

Aku jawab.. "Ho la...tak cuti ke?"

Sekali lupe daaa.opis die kat Selangor..ces!hm..ape nak dibuat kat umah sesorang kan??

Tengok banyak keje perlu disetelkan sebelum aku terbersalin..so, aku decide, datang keje la pagi esok!gile rajin dan tekun!!!

Nak buat macamne..aku tak dikurniakan pembantu....semua buat sendiri..so, mane patut aku boleh setel, aku setel je la dulu..mana tak sempat tu baru pass kat mangsa-mangsa yang ada dan tengah azab dengan region memasing..lepas tu nak ditambah pulak dengan region aku yang memang azab jumlahnye sebab aku control sesorang..

Aku tau, dorang memang tak ikhlas pun untuk take over keje-keje aku yang melambak tu..sebab yang ada kat dorang pun macam-macam hal..tapi,terpakse la korang redha kan..

**rasa nak beranak tiap-tiap tahun la..hahahahaha..mesti dorang rasa nak kawen cepat je nanti sebab tak sanggup take over keje orang lain..kihkihkih.... ^_^ **

9 comments:

  1. Selamat bekerja :-)

    ReplyDelete
  2. rajinnya. hehehe. saya kerja sebab tak cuti kerana saya kerja di Perak.

    From,

    Nasz

    www.mohdnaser.com

    ReplyDelete
  3. sm ah.hubby kite pon keje..so duk sorg2 je kat umah.hehe

    ReplyDelete
  4. tak best kalau cuti duk rumah sorang kan..

    saya pun tak dapat dapat lagi temporary replacement.. biar la bos cari.. haha..

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum May...selamat bercuti yer...:)

    ReplyDelete
  6. wah,,, suami tak cuti terus dia pun tak nak cuti,,, hehe,,

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page