Daisypath Anniversary tickers

21 October 2012

Free fresh flower dengan carefree

Assalamualaikum...


Hi!hepi sunday!!:)


aku baru je balik beli barang dapur di Tesco Ampang..penat..pfft..~


Sambil tu aku mencarik pantyliner dari brand librese..member-member cakap best..so,nak try la...tibe-tibe kene tahan dengan apex berbaju pink dan bertopi pink jugak sambil pegang fresh flower..die promot harga promosi untuk carefree.aku pun macam terbantut jap..aiyak....lepas tu die bagi voucher rm2 kalau aku beli barang carefree...


Bagai mengantok disorong bantal,terus aku beli jenama carefree...haha..pantang ada voucher!!!lepas tu die keluarkan sekuntum bunga...jeng jeng jeng!!!

Eh...aku pun tanye.."for me??"


die pun cakap "yes..tq for buy product carefree"


aku pun senyum sampai telinge...jalan shopping 1 tesco sambil pegang bunga..kah kah kah..gile jakun diriku ini.budak-budak tengok je kat aku...


Tu je nak cite..hehe..nak g kemas barang-barang kat dapor sat!!

posted from Bloggeroid

8 comments:

  1. alahaii seronoknya daat bunga heeheh ;))

    ReplyDelete
  2. hahaha.. ok la tu.. sweet apa jalan2 bawak bunga..hehehe

    ReplyDelete
  3. wahh beznya xpnh dpt lg ni.hehe

    ReplyDelete
  4. Kat tesco mutiara pun ade wat promotion.. tp malas nak layan.. hehehe :)

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum May...suka yer dapat bunga tu x apa la janji support jenama Carefreekan...:)

    ReplyDelete
  6. wahhhh best nye dapat bungaaaa..

    ReplyDelete
  7. untung la.somi pnh kasi bunga? hahaha

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page