Daisypath Anniversary tickers

19 June 2012

Umur kakak berape?

sekarang ni kat opis ada ramai staff baru..semua fresh graduate..teringat zaman aku mule-mule masuk keje kat sini..umur macam dorang la..22 tahun..

Bezenye,dorang masuk kat sini ramai-ramai macam student baru register..bile dah ramai tu,aku ni blh kate macam 'akak' la kat dorang.

Bile borak dengan dorang,mesti ade yang tanya...'umur akak berape??'suke betul aku dengan soalan ni..aku pun dengan agak-agak gedix tanye balik...'agak awak berapa umur akak?'

ngade aku kan?dorang pun teka la jugak..'mesti 24 kan?' wah..jawapan selamat kawww..nak jage hati aku la tu!!lepas tu aku pun meng'reply' jawapan mereka..'takde la..umur akak baru 23 je..'

percaye pulak tu..hihihi....mude lagi ke nak mengaku umur 23?

Haha..aku pun terus dilambung perasaan perasan muda...^_^

tapi,aku ni tak reti nak tipu lame-lame..tak sampai 5 minit aku bagitau umur aku dah pun 26!hihi.tua sudah..sob3..

posted from Bloggeroid

13 comments:

  1. Akak nampak sangat muda. Its compliment. Seriously. ;)

    ReplyDelete
  2. untongnyaaa....org teka muda dari umo sbnaq. huhuhu. jeles nihh

    ReplyDelete
  3. 26 tua? oh tidakkkk.. hehehehe! sy pun 26 jgk ;p

    ReplyDelete
  4. rindu kat cm!!!!!!!!!! orang kata muja nampak lagi tua dari usia,, betul kah,, uwaaaaaaa

    ReplyDelete
  5. awet mudah lah kamu cik mayy :P

    ReplyDelete
  6. 26 muda lg kot..sy 27 dh rsa tua..

    ReplyDelete
  7. muda lagi tu dear..siap dah kahwin lg..hehe..klu ayu pun tak caya..hehe

    ReplyDelete
  8. 26 muda lagi lah My.. hehehe

    sorry yer pasal semalam... :(

    ReplyDelete
  9. mana ada tua kak. muda lagi lah tuu. hehehe :D

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum May...x pe la muda lg kot...:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page