Daisypath Anniversary tickers

7 March 2012

:: B.E BARU MUNCUL??! ::

 

Seawal pagi lagi dah dikejutkan dengan account nuffnang yang nampaknye semakin positif..rezeki rezeki.. =)
Special thanks to nuffnang yang tiba-tiba sangat baik hati nak memberi 1 buffered earning lagi..walaupun aku dah takde buat rayuan atau entry sedih mintak buffered earning untuk tahun ni lagik..hihihi..
 

Ahaaa..sape yang nak tau pasal buffered earning lagik ke?Aku masa mula-mula berblogging dulu pun tak paham bile ada bloger yang gembire dapat BE..pastu sedih bile BE jadi ME..hehe...kalau nak tau..BE atau buffered earning adalah...tengok entry di sini..jelas?hari tu dah taip panajang lebar...=)

Tips pulak?mesti ada tips aku share dengan korang...sebab aku pun bertanye dekat bloger otai-otai dengan BE bile tibe-tibe blog aku dapat BE buat kali pertama.. 

TIPS 1     TIPS 2     TIPS 3    

Okei...done..nak buat keje pulak. ;) nanti kalau dapat BE dengan tips-tips aku bagi tu sile la hulur 10% dalam akaun aku key..hahahaha..~

7 comments:

  1. tahniah..bestnye dapt/sy xpenah dpt

    ReplyDelete
  2. Boleh wat tabung kawen.. hehehehe ;)

    ReplyDelete
  3. Tahniah, selamat menikmati hasilnya..tp sy dah tukar ke ads lain..meajuk suda .

    ReplyDelete
  4. rezeki kawen tue..nie BE pun xnah dpt ag huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum May...wah bestnyakan..;)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page