Daisypath Anniversary tickers

3 February 2012

:: BAU KAKI DAN LELAKI?? YARK!! ::

 

Dah lama rasanya nak update cerita pasal kaki, bau, lelaki dan dot dot dot..dah macam tajuk filem kan?haha..
Korang-korang pernah berdepan situasi ni??eh..pompuan pun ada yang kaki berbau ke?hopefully tak la kan..buat malu je okei..
Ni adalah situasi yang selalu aku lalui..masa mula-mula aku keje kat sini aku duduk kat dept teknikal..so,aku ni macam sekuntum bunge yang harum la kan..haha...ramai laki kat dept aku tu..jiran sebelah aku pun laki.dorang okei je..tapi tang bau kaki tu tak tahan..kuat gilerrr..sampai satu masa tu aku beli macam-macam pewangi nak letak kat meja..gel pewangi, yg cacair cecair ada..yang jenis gantung kat meja ada..sebab tak tahan bau kasut dan kaki dorang la..eee...duduk opis bukak kasut pulak kan.dorang pakai selipar je..bau pun harum semerbak..pergh..

Then opis buat rombakan staff..aku duduk kat dept kontrak pulak..mamat yang sorang ni pun sama jugak..hadui...aku tak tau la korang ni pakai kasut macamane sampai berbau macam tu..stokin tak bertukar ke ape???

Paling latest aku berhadapan masalah bau kaki dan kasut dorang ni masa aku jumpa dengan sorang kontraktor yang datang opis aku..baik punye bau kasut die tu..pergh..agaknye tu la kasut kerja,kasut g site,kasut g jalan kot..aku tahan nafas je sepanjang discussion dengan die ni..

Yang aku paling tak tahan, bila aku balik opis waktu malam...kene lalu kat lobi la kan..kat lobi tu security lelaki jugak...yang best tu, seluas-luas lobi, makanye seluruh ruang tu la penuh dengan bau busuk kaki dengan kasut dorang..sekali lagi aku tahan nafas..pfftt.....~

Semua laki memang gitu ke?hehe..Pernah jadi kat korang tak situasi ni??

1 comment:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page