Daisypath Anniversary tickers

5 January 2012

:: SO SUWIT LA AWAK NI ::


**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**
pss..korang ada 26hari je lagi nak dapatkan perfume free tu...cepat klik laju-laju..hihihihi..



haha..kalau rasa tak suke bace entry ni sila la klik 'X' kat bucu kanan monitor pc or laptop korang..meh nak share dengan awak-awak yang nak baca entry aku ni ha......hihi..gelak-gelak sat sambil tersenyum sesorang...

Al kisah begini...aku ni dok usha baik punye la kedai tudung online Radiusite...tibe-tibe secara tak sengaje ternampak Radiusite dah update tudung baru...laju-laju aku hantar form nak order ni..sebab nak try jugak tudung dari Radiusite..macam comel je tengok model Radiusite tu a.k.a Ika pakai tudung-tudung tu..so, aku berpikir..kalau dapat beli tudung tu mesti aku pun jadi comel macam Ika..hahahaha.....
pinjam gambar Ika yang comel sat ye..;)
Bile dah eksaited nak beli ni..dapat respons emel dari staff Radiusite tudung aku nak dah takde stok...sobsobsob..;(

kuciwenye hatiku...pastu tibe-tibe....ting!! dapat idea!dapat idea!!terus amik phone...kol incek tunang yang ada keje kat Shah Alam....dengan muke tak malu mintak die pegi Butik Radiusite...kat kedai mesti banyak lagi stok kan..hihihi...

Korang rasa die pegi tak???Kedai barangan pompuan kot..mane laki nak pegi...kalau teman aku cari tudung pun die duduk luar je...hmmhh.....die cakap tak nak g..keje banyak lagi nak buat..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Hampe je..

tiba-tiba phone bunyik lagi lunch hour tadi...em..tunang kol..dengan lemau angkat call tu..die cakap..."kat mana kedai tu?ape nama kedai tu?" 

terus aku nak melompat..haha...cepat-cepat bukak website Radiusite...text alamat butik dengan laju-laju kat tunang..siap text kod tudung lagi..haha.....

Pastu phone bunyik lagi..die suruh aku cakap dengan staff Radiusite pulak bagitau nak tudung ape.die tak reti pilih-pilih tudung..wah....neves mak!! betul ke ni...aku tak bagitau lagi harga tudung tu berapa..muahaha....mesti bebel nanti ni tengok harge tudung dah bersamaan dengan 5 set big mac!haiyooookk......(erk..lebih kurang 5 set la...)

Sekarang ni..aku dok diam-diam je kat depan pc..tak tau la ade lagi ke tak stok tu..kalau takde pun tak pe la...takde rezeki la tu nak dapatkan tudung Express Chiffon tu...pape pun...aku tengah rase.."SUWIT" nye tunang aku hari ni...hahaha...tq sayang sanggup pegi butik tudung untuk aiiiii....hahaha...luv u lah..


hikhikhik..sekian...time kasih...pss..jangan muntah..entry poyo siket..kui3....

7 comments:

  1. huhu..seronoknya macam tu...:)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum May...kalau dah sayang apa pun bolehkn...:)

    ReplyDelete
  3. wahhh...seronoknye camtu..kalau dpt tu wahhh mood senyum + hepy sepanjang hari...:)

    ReplyDelete
  4. owh mmg sgt suwit kalian berdua i loikee...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page