Daisypath Anniversary tickers

15 January 2012

LEPAQUEEN DAN LUNCH KAT MAK TIM BERIYANI GAM ::

**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**
pss..korang ada 16 hari je lagi nak dapatkan perfume free tu...cepat klik laju-laju..hihihihi
 

Siape dok KL area angkat tangan...siape biase dengar nama MAK TIM BERIYANI GAM angkat idung..muahahaha...gurau je k...
Aku gi lunch kat Mak Tim Beriyani Gam kat Keramat tak silap aku.. (ekcelli fail siket name-name tempat kat KL ni walaupun dah dekat 4 tahun bertape kat sini). Dekat je dengan highway MRRII..kedai makan ni dah masuk kat JJCM TV3..

ekcelli incek tunang nak makan beriyani gam kambing kat situ..err..aii tak makan kambing...tapi menu tu dah habis...kate pekerja kat situ untuk lunch je dah 2x masak..tapi habis lagi..kalau nak jugak makan menu tu kene tunggu petang baru siap masak..wow!
So Incek Tunang pun order set nasik putih dengan ikan pari masak asam pedas..sedap woo asam pedas die...RM10 je set ni.sume ade..sup sayur..ikan masin..sambal belacan..sayur lemak campur tempe..pergh...

aku pulak order Mee Bandung Muar je..diet nasik kononnye..tapi makan mee?tak diet langsung hokei..haha...tapi sedap jugak la Mee Bandung Muar tu..RM5 je..

then aku order air special Mak Tim iaitu Bandung Soda Special Mak Tim..erm..rase bese je..tak la special sangat...RM2.50..ingat kan ade ice cream ke kan..


But, totally set nasik die memang sedap..sedap la aku pow nasik incek tunang..die pun beserah je dengan aku yang konon tak nak order nasik tapi lepas tu mintak nasik die siket..Y___Y
paling penting, wifi die laju..haha..senang aku update status kat FB..;p 


2 comments:

  1. pehh, sedapnye.. tibe2 lapar pulak.. :P

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum May...selamat menjamu selera yer...:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page