Daisypath Anniversary tickers

11 January 2012

BEN ASHAARI : BLOGLIST FEB 2012

 
BEN ASHAARI

Hari ni aku nak join segmen dari otai blogger ni..Ada sapa-sapa nak join bloglist aku tak?ade ke tak..ade ke tak..hehe...kalau ada yang nak join meh la tinggalkan jejak korang kat entry aku ni..

Dekat blog aku ada share tips dan tempat JJCM yang best..tapi, more to personal la... kadang-kadang ade tips yang boleh dikongsikan bersama blogger lain..kalau ada yang nak tukar bloglist dengan aku dan join bloglist aku, mestila blog tu akan menjadi blog tetap untuk aku lawat setiap hari..;)

pape pun, time kasih kat mereka yang nak tukar bloglist dengan aku k..;)

3 comments:

  1. Berminat x tukar link dengan Mak Usu??

    http://sejutarasamakusu.blogspot.com/2012/01/ben-ashaari-bloglist-feb-2012.html

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page