Daisypath Anniversary tickers

7 December 2011

:: BAHANA BOWLING PART II ::

Untuk dapatkan Perfume Golden DKNY Delicious secara percuma klik kat SINI
klik PART I untuk cite pagi tadi..

Lunch hour sudah..nak update lagi sikit pasal bowling malam tadi yang memang membuatkan mata agak rabak untuk ke pejabat ari ni..

dapat pingat diraja dan duit dalam enbelep tu tau!!


Gadis grey sebelah aku dapat 3rd place
muahahaha..sila jangan muntah tengok gambar aku yang tak comey ni..lalala..~

Agak berbaloi la jugak join game malam tadi..

Dapat la pingat diraja..hakhakhak......dan dapat duit RM20..sebab aku dalam senarai top 10..pastu dapat towel and lolipop comey yang tak tau nak makan bile..sebab design logo kelab sukan opis aku..macam tak best je tengok design tu...hahahaha...nak makan ke tak..nak makan ke tak..

1st place dapat RM300..tempat kelima dapat RM50...tahun depan kene join lagi neh!!

p/s : aku memang dalam senarai top 10 sebab peserta wanita yang join hanya 9 orang..ngahahaha...AJK closed awal pendaftaran sebab nak make sure semua pompuan dapat duit tu..aku pulak orang dapat tempat ke 8..wakakakaka....ok la tu kan?at least but not last..hahaha...untuk pengetahuan (yang tak baca part I) aku memang tak reti main dan ini kali pertama.. ^^ bersemangat nak main lagi..

korang doakan aku dapat perfume ini ye!

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page