Daisypath Anniversary tickers

18 November 2011

:: MACAMANE AKU NAK MAKEUP NEUTRAL MACAM KO HA?? ::

Baru ni ada member opis tanye aku....

Macamana aku makeup so neutral...just nice je...hehe....

tembamnye..muahaha...gambar tengah tahun ari tu..
Aku nak ajar pun tak reti jugak...sebab walaupun aku ada pegi class makeup dengan Jurumakeup artis sebanyak 2x, tapi aku makeup ikut suke ati aku jugak...theheheee.....


Aku tak suka makeup yang terlalu tebal..so, aku cadangkan die menggunakan foundation BB Cream Maybeline macam yang aku pakai..hehehe...pasti puas hati..

Tu je la tips aku..boley?hehehe......

p/s:aku bukan duta produk..ngehehehe....

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page