Daisypath Anniversary tickers

10 November 2011

:: LUNCH AT JOMBALI ::

Semalam amik cuti..cume untuk shopping beli kain kat Wangsa Maju dengan kawan lama..
Sebelum shopping, harusla mencekik dulu...
Tempat pilihan kat Jombali Cafe.
Tempat best je..santai... ^^

Menu aku, mestila yang pernah kuar kat JJCM..muahahaha....
Aku try Vanilla Dragon Fruit...
Sedap-sedap...memang menarik...nyummy....RM7.90 je...siap bagi harga lagi... ^_^
Ha!!kate mereka teh ais kat JomBali ni terbaik!tapi aku tak  try lagi..maybe next time...
sebab aku jakun sangat nak minum dragon fruit tu..kui3...

Makan pulak aku order Nasi Kimbali..eh,kimbali ke kembuli ha name die..lupa lar...hihihi..
my fren kata sedap...aku try je la..ayam besar betul..memang tak habis la..membazir-membazir..T__T
Harga pulak RM14.90...
Tapi memang sedap...nanti nak bawak encik tunang lepak sini pulak.. ^__^



Sebenarnye, datang kat sini nak discuss pasal baju nikah aku....
Cer tengok majalah kat tepi tu..wihihi.. =p

Untuk gambaran yang lagi terang majalah ape kat sebelah aku tu boleh klik kat SINI...

**ape menu lunch korang hari ni?**

T e r i m a k a s i h s u d i b a c a d a n L I K E e n t r y i n i . .

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page