Daisypath Anniversary tickers

18 November 2011

:: DAH EHEm2 BELUM?INGAT NAK BUAT CIK NI JADI MENANTU ::

Nak gelak guling-guling kat lantai opis ni rasenye..muahaha..

Semasa sedang menjalankan tugasan aku tadi....aku dapat call ada orang Terengganu datang nak amik job..

Aku pun prepare doc berkaitan...

Aku g jumpa dia dan buat muka yang sangat serius...keje kene serius kan...^^

Sebelum aku mula bagi tau ape die kene buat, ada seorang pakcik tu tanye...

"Cik, dah ehem ehem??" sambil merapatkan dua jari telunjuk kiri dan kanan..

Aku pun..."ehem...belum..tapi bakal... kenape?? "

"Ingat nak jodohkan encik dengan anak saya.. "

Aku pulak?? Gulp...  

Terus aku pandang muka anak dia yang tengah duduk mengadap aku..

Anak die buat pandangan menggoda kat aku seyh!! Tapi, sori, mak tak tergode noqs...wekkk.....

p/s :jom vote untuk Mamamondoq kat SINI..

2 comments:

  1. wah...
    pic spongebob situ mmg kene dgn citer...spongebob yg fav!!!...LOL..
    malu wei jadi anak pakcik tu...hahahaha

    bloglist dah siap, meh la usha2 jap..banner list!...siap ade banner blog u lagik...

    http://acapsuur.blogspot.com/2011/11/bloglist-dah-siap.html

    give ur email plis so that i can send u the banner file(.gif)

    tq join!

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page