Daisypath Anniversary tickers

21 October 2011

:: SAMPAI KL PUKUL 2330..PUKUL 0730 DAH KAT OPIS!! ::

Hari ni dah mula masuk opis...selepas 4 hari kene kerja luar KL...
Penat betul..sampai kat rumah malam tadi pukul 11.30pm tau...
Gerak dari Kota Bharu pukul 3.00pm
Tulang belulang ni dah senget-sengot kot.. T___T

Nak share something dengan korang pengalaman sepanjang 8jam aku dalam perjalanan aku ke KL dengan menggunakan jalan Gua Musang tuh...
Ada 3 kemalangan...ops..4 sebenarnye....
  • Mula-mula terjumpa lori yang dah terbabas dari landasan jalan..ekornye dah menutup sebelah jalan..mujur sebe;lah je..kalau 2-2 belah, komfem kene patah balik kot..
  • Kete Saga B.L.M yang dah pun panjat penghadang jalan..kalau penghadang tu takde, mau masuk dalam semak kot...
  • Kereta tercampak dalam sungai..ramai betul bomba yang bawak kuar bot malam tadi..
  • Yang lagi 1 ni aku tak sure..sebab cermin die pecah..aku pun tak tengok...
Mungkin sebab hujan sepanjang perjalanan..jalan licin...sebab tu la insiden-insiden tu berlaku..

p/s : berhati-hati ketika memandu....;)

1 comment:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page