Daisypath Anniversary tickers

10 October 2011

:: MENANG GA FULL HOUSE.TERUJE!! ::

Buat pertama kalinye dalam sejarah aku berblogging ni dapat GA..
Tu pun bukan berdasarkan result random..
Kalau pakai random komfem aku tak dapat..tak berapa nak bertuah kot name blog aku ni..T___T

GA ni aku join tanpe mengharap apa-apa pun sebab dah banyak kali kuciwe..sob3.. Y____Y (luahan perasaan aku)
Tapi nampaknye, petang ni sangat menggembirekan aku..
Dapat seluar tido free kot...
Harus la gembire...lalala..~

p/s :So, kalau ada sape-sape nak beli seluar tido, meh terjah kat sini..murah-murah woo...

D a h b a c a ? ? S i l a l a L I K E e n t r i i n i . . t e r i m a k a s i h s u d i b a c a . .

1 comment:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page