Daisypath Anniversary tickers

8 September 2011

TUNGGU LAGI SEORANG PEMENANG JE..

Akhirnye,dah berjaya melawat blog-blog yang dah join GA aku hari tu...
Mane yang kotak komen senang tok drop komen,aku dah letak komen..
Mane yang leceh sikit, kene masuk itu ini untuk drop komen tu,aku tak tinggalkan jejak la...
Just menjadi follower korang je.. ^^

Keputusan pun dah kuar...
Yang bertuah pun dah emel detail dorang...


Tapi, tinggal lagi sorang je belum emel...hm....

p/s : ingatkan aku je yang suke join GA dan Contest ni...bile aku tengok blog dorang-dorang ni, lagi dasyat penglibatan dorang ni..

Sila LIKE kalau suka entry ni... ^^

2 comments:

  1. terima kasih guna banner tu.. tapi tak boleh besar kan ke... :) nak tag kamu... http://ayesharamlee.blogspot.com/2011/09/giveaway-mias-craft.html

    ReplyDelete
  2. ha..tu la..td ade htr emel nak tny mcmne nak besarkan..macamne? ^^

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page