Daisypath Anniversary tickers

12 September 2011

PERASAAN BILE YANG DIRANCANG TAK MENJADI..

Ape perasaan aku bile pe yang dirancang tak menjadi???
Sedih tak?of koz la aku berdukacita...  T____T

Last week aku ada bagitau dengan penuh rase obsesnye yang aku nak g open house kat rumah bos aku.
Kalau tak bace lagi, boleh baca kat sini...

Maka, malam tu aku terus iron baju raya aku...



Baju raya yang aku tak sempat nak pakai masa raya..hihi...
sebab ape tak sempat?tengok entry ni.. ^__^

Tibe-tibe di pagi sabtu tu aku dapat mesej....masa tu tak bangun tido sepenuhnye lagi..

"May, tak jadi la pergi umah bos hari ni..kereta masuk workshop.. "

Kecewe...sobsobsob..  T__T
Tarik selimut tido semula..

p/s : mimpi ngeri....sebab tak dapat g makan...entry gembira dari incek nuffnang di sini.... ^____^

L  I  K  E  U  N  L  I  K  E  L  I  K  E  U  N  L  I  K  E  L  I  K  E  ! ! !

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page