Daisypath Anniversary tickers

15 September 2011

:: OPS!! TERLEBIH RAYA SUDAH!!::

tadi, aku cakap tak sempat nak update entry panjang-panjang sebab..
Hari ni department selevel buat jamuan raya khas untuk anak-anak syarikat...
Bukan main sakan lagi..
Bukan sakan makan...
Tapi..

aku rase macam tengah promot baju pulak


dengan HOD kami..buat gaya sopan dulu..

aku je yang buat freestyle melampau ni..

Ni aku tempek sikit je..
Kalau aku tempek lagi banyak gambar, takut ade yang muntah darah pulak tengok aku bergambar..

Siap ada karoeke lagi kat level kitorang..
Department lain yang buat jamuan raye pun takde set karok ni..

Chairman pun dengan sporting nyanyi..
Tapi tak dapat tunjuk bukti tu kat sini...
Sebab time tu aku tengah makan..

S i l a l a h  L I K E  e n t r y  n i . T e r i m a  k a s i h  s u d i  b a c a  d a n  L I K E . . .

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page