Daisypath Anniversary tickers

6 September 2011

JOM KERAH TENAGA :: UPDATE GA

 Selepas seminggu bercuti, hari ni aku bekerja semula..
Semalam?
Dengan selambe aku mintak e.l...
Nasib bos aku kate.. "ok je..."
heh..heh...he...

banyak bende aku nak cite ni..
tapi satu persatu la yer dak?

Hari ni aku nak update sikit pasal GA yang aku buat seminggu sebelum raya puasa...
Nampaknye aku agak sibuk naik cuti ni...
Tapi aku akan cube update list nama yang dah join GA tu hari ni ye...

Dan aku akan menjengah korang-korang yang dah join..
Tapi mungkin lambat cket yer..kawan-kawan.. ^^
pagi tadi aku sempat la menjenguk beberapa blog yang join...

Ada yang nak join lagi tak?korang ada 2 jam g untuk join... ^_^ klik SINI  je...

Aku tak dapat nak online masa cuti raya baru ni..
sebab..tengok sini yer..harap maklum..
so,tak mungkin aku akan mendapatkannye semula dalam waktu terdekat ni..

p/s : jangan marah aku tau!!!bz neh..hehe...

kalau suke entry ni,tolong LIKE.. ^^

1 comment:

  1. Pak job Ads and advertisements for Karachi,Lahore,Quetta,Peshawar,Multan,Hyderabad,Rawalpindi,Islamabad and http://allpkjobz.blogspot.comall cities of Pakistan

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page