Daisypath Anniversary tickers

19 September 2011

:: HADIAH PEMENANG GA DAH POS!! ::

Salam..
Hari tu aku dah kuarkan keputusan GA pertama dari aku kat SINI..

Pastu last week aku dah update pasal hadiah-hadiah dorang yang dah siap packing kat SINI..
So, hari ni aku nak bagitau,aku dah pos kan hadiah korang tu ye..
Pakai pos laju..

Mane yang area KL tu, i/Allah esok dah dapat la courier tu sebab ikut pengalaman aku yang selalu soping online ni, aku transfer duit pagi ni,petang tu die pos,esok tu aku dah dapat barang aku.. --> pe ayat aku panjang berjele-jele ni..korang paham ke??hihihi.... =D
Mane yang jauh-jauh sikit tu, mungkin lambat sikit la kot sampai..tapi i/Allah dalam minggu ni jugak..

okei??

p/s:semoge mereke sume gembire dengan entry  ini.. ^___^

S I L A  L A  L I K E  E N T R Y  N I .  . T E R I M E  K A S I H  S U D I  B A C E  D A N  L I K E . .


No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page