Daisypath Anniversary tickers

7 September 2011

FOLLOW MENG'FOLLOW

Biasala..bile ada blog, mestila ada budaya i follow u..u follow i balik..
Tak salah pun follow mengfollow kan...
Biasala tu...Aku pun macam tu jugak..
Tapi,kalau rase tak ikhlas tu,tak payah la follow blog aku..
Ops..tercakap pulak...
Yela...masa aku buat GA, aku tengok jumlah follower aku ada la tett....
Bila GA dah habis,tibe-tibe kurang sorang..
Hahaha..~ Nampak tak?nampak?
Mungkin tak puas hati dengan result GA kot..
Tapi tu bukan aku yang pilih..hehe....
aku tak kisah kalau ada yang unfollow...tu hak anda..sebab, tak semestinye follower ramai baru boleh dapat double B.E dan esoknye dapat lagi 1 B.E..kan..aku tidak memakse..

p/s : ini bukan entry berlagak atau riak..saje nak bagitau korang je.. ^^ 

sila LIKE kalau suke entry ni...

8 comments:

  1. bia la org tu klu dye nk unfollow...yg pntg sweet follow kamu,,,huhu

    ReplyDelete
  2. takpe,nak buat macam mane..dah dia tak nak follow, yedok? huhu

    ReplyDelete
  3. chill, we follow because we want to, biar je org tu, xD

    ReplyDelete
  4. sweetbelly gurls..tq..=)

    abdul hadi abdul muti : betol...=)

    adin : yezzaa...^^

    al-hakim : mungkin blh tgk tips2 untuk dpt BE.. ^^

    ReplyDelete
  5. i follow u..i bukan fikir ikhlas..i fikir kita kena hormat org yang follow kita, thats why kita kena follow balik..sama konsep beraya, u x bertandang rumah orang, org pun tak akan bertandang rumah u..klu u beraya rumah org, org juga akan dtg rumah u..nice blog..

    ReplyDelete
  6. sabor lah cik may.. x pe yang penting ramai lagi yang nak follow blog cik may.. pedulikan yg sorang tu..

    ReplyDelete
  7. mama Qist : thnx ya... ^^

    siezuka : sape nak follow blog kerdil ni..hek3..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page