Daisypath Anniversary tickers

12 September 2011

DAPAT JUGAK PEGI !! YEAY..!

Ini adelah sambungan dari entry perasaan aku yang keciwe bile hajat nak g open house tak kesampaian..

Lebih kurang pukul 11.00 am aku dengar bunyik vibrate mesej..brreebb..
dengan penuh kemalasan tengok hp..

"May, kalau kite g umah bos, tapi lambat sikit boleh tak?"
Aku pun balas..
"Boleh je..bos kate umah die di bukak sampai pukul 5pm.."

Perasaan masa tu??
Gembira...



Nampak tak sinar kebahagiaan kat muka aku bile dapat kuar beraya?
Ngahaha.....

Aku macam terLIKE la entry ni..korang pun LIKE la juge ye.. =)


p/s : aku memang suka berjalan di hujung minggu... ^__^  incek nuffnang pulak telah menambah kegembiraan aku pada hari ini.. ^______^ makin lebar sengeh...

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page