Daisypath Anniversary tickers

7 September 2011

BOLEH CAKAP PASAL RAYA LAGI TAK??

Hari ni dah 10 syawal ek?? erm..ari ni pulak ari kedua aku puasa sunat..
Aku baru terkedek-kedek nak cite pasal raya kat kampung last week..
Boleh kan.....
Bukan ape...seminggu lebih tak online ni...
Semalam sibuk menyiapkan senarai peserta GA aku..
Pastu ditambah kesibukan bekerja pulak..
Hari ni pulak aku dah kuarkan keputusan GA tu..

Ade sape-sape yang belum tau keputusan GA lagi ke??
kalau nak tau picit kat sini..

Raya baru ni,tak berapa nak sempat amik gambar..
Sebab sibuk buat persediaan kenduri untuk raya kedua...
Agak penat jugak la..sebab mase tu rumah aku pun baru siap..kene kemas rumah lagi..phewwtt...

Sehari sebelum raye, aku dengan adik aku terkedek-kedet cat ruang tamu rumah..
Mak dengan akak pulak dok dapur...
Malam raye pulak aku sibuk kuarkan stok pinggan mangkuk untuk dicuci...
Baru nak pasang langsir...baru nak bentang tikar..hadoi..




Mujurla malam tu akak aku dengan anak-anak beliau sampe...hoho..
Esok pagi tu aku suruh la anak-anak buah aku yang banyak sangat main tu tolong aku...hehe..

Ni la anak-anak comel aku...hehe...dorang la gotong-royong tolong aku cuci gelas untuk pagi esoknye pulak.
Yang hujung basuh gelas..
Yang tengah bilas gelas..
Yang paling dekat dengan kamere tolong angkat dan susun...
Dapat la aku buat keje lain..






p/s : sebab penat sangat,gambar pakai baju raye pun tak hadooo....sobsob... T___T

Sila la LIKE entry ni walaupun tak suka ye...^_^

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page