Daisypath Anniversary tickers

14 September 2011

:: B.E KE 4 DAN KE 5 DI BULAN SYAWAL ::

Dua hari incek nuffnang mengada-ngade dengan aku..
Entah kenape bile aku klik kat earning nuffnang tak boleh bukak..
Marah betul aku dengan incek nuffnang..
Terus aku hantar tiket kat beliau mengadu manje..

Tapi hari ni dah boleh bukak nuffnang..
Terus tengok kat earning tu...
Bile bukak je..terus pengsan.... *___*















Ada 5 B.E tengah menggedik-gedik kat blog aku neh!!!!
Hari isnin baru ni baru je aku update kegembiraan aku sebab 1 B.E muncul...
Hari ni tambah 2 ketol  lagi...lagi...lagi....

Alhamdulillah....^___^
Semoge mereka berlima menggedik lame sikit kat sini..

Yang nak tau tips / bende yang kene selalu amalkan untuk bodek incek nuffnang boleh tengok kat SINI , SINI dan SINI...


p/s korang kene rajin bodek-bodek abang nuffnang yang kacak tau.. ^___^

a k u  s a n g a t  L I K E  e n t r y  i n i . . . k a l a u k o r a n g s u k e b o l e h L I K E j u g a k . . .

6 comments:

  1. weee~ kite yg baca ni pun excited.law dpt pengsan agkny.hihi..bestny Cik May~ dpt 5 BE skali.Ai 1 pun susah..huhu :(

    Cmne nak bodek incik nuffnang tu? anta tiket jek ke?

    ReplyDelete
  2. hehe..aah..rajin2 htr tiket kat nuff ye..tu la tips yg aii amik dr blogger len yg lagi senior..=)

    ReplyDelete
  3. wewiitt. byk tu. boleh simoan duit buat nelanje kawen. ekekke ;p

    ReplyDelete
  4. ila : huih..kalau my folower ramai macam ben ashari,mgkin la kaye..hehe...

    siti kektus : simoan tu ape..hihi..saje buat tak phm...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page