Daisypath Anniversary tickers

28 September 2011

:: BALIK KG 1+1 PENGAPIT KAWAN ::



Jengjengjeng...gambar pembukaan tak hengat..macam aku yang kawen kan...
Ekcelli,seperti yang aku gembar-gemburkan semalam dalam entry INI, aku nak hapdet citer aku jadik pengapit...thehehehehe.... ^____^ (ayat gembar-gembur tu macam la aku hebahkan sekampung..lala..~)

Takde la banyak sangat citer mase kejadian jadi pengapit ni..
Cume, aku dah demam time ni..sampai la kat puncak Genting.. T____T



Ni adelah bff aku masa aku sekolah kat Pekan, Pahang dulu..
Kawen dah ye....
Husband die tu classmate kitorang jugak..
alhamdulillah..kawen jugak akhirnye..semoge jodoh berpanjangan ke akhir hayat ye CT NAFIZAH & SAZRUL...


psstt...baju yang aku pakai tu same tak dengan baju yang aku penah gune untuk entry kat sini???muahahaha.......=D


p/s:sape nak mintakak jadi pengapit,boleh drop komen kat entry ni key..kih3....;p

t e r i m a  k a s i h  s u d i  b a c a . . L I K E  l a  b i l a  d a h  h a b i s  b a c a  k e y . .

1 comment:

  1. boleh lar jadi pengapit ai nanti yer.eheee,

    p/s:calon pun belum ada.hahaha :D

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page