Daisypath Anniversary tickers

17 August 2011

BUKAN NAK TUNJUK TERER SANGAT TAPI..

Erm...
Entry ni bukan nak tunjuk hebak dan terror..
sebab aku pun baru jugak dengan dunia blog ni..
tapi...
.
.
ish...segan la nak tulis kat blog aku yang tak seberapa ni..
.
.
tapi...
kene cakap jugak la....
.
.
boleh tak kalau kat blog korang-korang tu...
jangan serabut sangat dengan aneka shoutmix yang berjalan-jalan..
 dan bila aku pangkah bergerak-gerak lagi..
aku nak tengok entry korang pun susah..
.
.
pastu button follower yang menyorok...
tibe-tibe ade pulak binatang bergerak buat-buat terkejut bile nampak aku..
hohoho...

p/s : pasni komfem ada yang marah aku ni.. T__T

2 comments:

  1. sesetgh blog suka guna attitude 'blog aku, aku punya suka'..

    sbb tu diorg hias mcm sarang tikus..

    patut kalo xnak bg org baca bg je private blog tu...

    kan3

    ReplyDelete
  2. alip : betoi la...serabut kan..baru nak follow blog tu..tp tgk menatang gerak2 tu..tak jadik la..hik3....

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page