Daisypath Anniversary tickers

27 July 2011

KENYATAAN YANG BUAT AKU MELOMPAT!

Hahaharu.....
Hari ni ber'emel' dengan owner FIRZARA COLLECTION...
Kiranya tengah survey barang-barang di butik beliau untuk shopping la...
Aku kan ada voucher RM50(nada kerek) dari Firzara Collection...
Macamane aku dapat voucher ni??
Dari aktiviti ini la aku dapat voucher tu..

[DSC_0095%255B4%255D.jpg]
Credit pic untuk Firzara Collection
Untuk pengetahuan,aku memang tak pernah shopping baju secara online..
Tapi lepas pakai baju Firzara Collection masa fotoshoot tu, rasa macam nak beli la..
Best woo kain dia..selesa dipakai...(PROMOSI LAGIK..Hehehe..)
Lagipun dah pakai kan,rasa saiznye memang kene dengan diri aku..

Tapi,tak kan nak beli sehelai je...hehehe...
Tengok baju lain plak...
Ish..tapi muat ke baju lain tu kalau aku pakai..persoalan di mindaku..
Terus emel owner butik untuk bertanye....(agak skema ayat di sini)
Jawapan beliau..
.
.
.

Oh!!!
Rasa mau pengsan bila membace emel tersebut...
.
.
Dah pengsan!

4 comments:

  1. hamboi2,..kemain suka org kata dia kurus eh...??

    dah tag awk tau may..jmpt join contest

    http://gadiskutersayang.blogspot.com/2011/07/contest-loving-couple.html

    ReplyDelete
  2. muat dengan awak sebab awak KURUS!!


    huhuhuhu pengsan kejap je tau!!

    ReplyDelete
  3. munna : oh..contest tu tak mau la...contest laen ade? ;)

    rossa alina : hehe...sebenarnye tak kurus pun... ;p

    dean : bukan model la..saje ngade2 tgkp gbr tok butik tu..hehe..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page